عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
بازدید : 518
نویسنده : amir-jam


 

خودكارled

با خودكار چراغدار ديگر نوشتن در تاريكي برايتان دشوار نخواهد بود، بر روي اين خودكارها يك چراغ LED با نور بسيار قوي تعبيه شده است كه در زمان نياز پرتوهاي نوري قوي را در امتداد خودكار به صفحه كاغذ تابانده و نوشتن در نور بسيار كم وحتي تاريكي مطلق را برايتان آسان مي كند، همچنين به كمك گردش 360 درجه لامپ LED مي توان از آن به عنوان چراغ قوه نيز استفاده كرد.همچنين در انتهاي خودكار دو لامپ تعبيه شده است كه يكي داراي نور ماوراي بنفشUV براي تست اسكناس و تراول چك استفاده مي شود و بسيار كار آمد است.و لامپ ديگر براي پرتو ليزر مي باشدبا برد بالا
 

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
تازه هاي led , ,
تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 546
نویسنده : amir-jam

 

تل led. تازه هاي ال اي دي به تل سر هم رسيد .

همواره در مورد تازه هاي ال اي دي با ما همراه باشيد. 

 

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
تازه هاي led , ,
تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391
بازدید : 286
نویسنده : amir-jam

                         

به نقل از ژیزمودو, Pixel ترکیبی از دکوراسیون و انفورماتیک است. قبل از هر چیز باید بدانید که نباید پیکسل را با قابهای عکس دیجیتالی اشتباه بگیرید چون کاملا با ان فرق دارد.

Pixel صفحه ای است که روی ان 1024 LED RGB وجود دارد که در 32 دردیف و 32 ستون قرار گرفته اند که روشن و خاموش شده و فرمها و اشکال و یا انیمشن هائی را نمایش میدهند. برای اینکار باید برنامه ای برای اسمارتفون یا تابلت را دانلود کرده و سپس نقاشی ای را که مایلید انتخاب کرد. ده ها برنامه با انیمیشها و تصاویر متفاوت موجود است.

ارتباط اسمارتفون و Pixel از طریق یک بلوتوث استاندارد انجام میشود. همچنین با گیرنده ای مادون سرخ میتوان تعاملی برنامه ریزی شده با Pixel را اجرا نمود یعنی تغییر تصویر تابلو یا متحرک گشتن و یا روشن و خاموش شدن ان.

                         

 

سازنده Pixel پورتهائی دیگر نیز برای ان در نظر گرفته تا بتوان گیرنده های دیگری به ان افزود. Pixel در زمانی که خاموش است شبیه یک اینه ساده است.

اندازه Pixel پانزده اینچ در پانزده اینچ است.

Pixel در اوریل امسال برای فروش عرضه خواهد شد.

برنامه های Pixel برای اندروید رایگان بوده و میتوان انها را روی این صفحه یا روی گوگل پلی دانلود کرد. در حال حاضر ده برنامه برای اندروید موجود است.

ویدیو در پیوست

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است. 

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
تازه هاي led , ,
تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391
بازدید : 259
نویسنده : amir-jam

 نسل تازه لامپ های LED برائ بەتر خوابیدن


این خبر در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

خوابیدن و نیاز بە استراحت از مهم ترین نیازهای حیاتی ماست که متاسفانه امروزه عده ی بسیاری از بی خوابی و کمبود خواب و نبود آرامش گله می کنند.

                               

به گزارش تفسیری خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران و بە نقل از نیوسانیتست با پیشرفت علم و تکنولوژی لامپ های LED طراحی شده است که می تواند عادات خوابیدن در ساعات استراحت ما را بە شیوه ی درست تصحیح کند.

گفتنی است، این سیستم بەا ای در حدود ۲۰۰ دلار دارد و همراه با سه لامپ ۵۰ واتی ساخته می گردد، همچنین حاوی امکانات جذاب برائ بەبود زندگی کاربران آن است.

تحقیقات نشان داده که این لامپ ها رنگ های متفاوتی از نور را ساطع می کنند که سیستم بینایی ما را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را آگاه تر می کند.

این لامپ در روز نور آبی ساطع می کند زیرا نور آبی در طول روز فرد را هوشیار می کند و در شب از خود نور قرمز پخش می کند که نور مایل بە قرمز در رشد این امکان را بە ما می دهد که از خواب راحت و با آرامش بەره مند شویم.

بررسی ها نشان می دهد که این لامپ ها طیف گسترده از رنگ ها را می توانند ساطع کنند ولی رنگ های آبی و سبز و قرمز بە عنوان سه رنگ اصلی برائ چشم ها و بینایی انسان شناخته شده اند.

قرمز نشان دهنده استراحت، آبی ( انرژی بخش) و زرد (ترکیبی از آبی و قرمز) از رنگ های پرکاربرد برائ چشم در طول روز می باشند.

دانشمندان در تلاش اند تا لامپ های کارآمد را با لامپ های ناسالم و ناکارآمد جایگزین کنند و قابلیت های تازه تری از این لامپ ها را بە مردم در جهان عرضه کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
تازه هاي led , ,
تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391
بازدید : 233
نویسنده : amir-jam

led همگام با كشاورزي

تصور می کنید چند سال طول می کشد تا برای کشاورزی دیگر نیازی به زمین های بزرگ و آب و هوای مطلوب و نور خورشید نیازی نداشته باشیم! و در عوض آن از ساختمان های مجهز به نور LED با دما و رطوبت دقیق و مشخص استفاده کنیم؟  

                     

به گفته آسوشیتد پرس، این اتفاق هم اکنون در هلند به وقوع پیوسته و محققین PlantLab موفق به تولید انواع مختلفی از محصولات در مجتمع کشاورزی درون ساختمانی خود شده اند. در این مزارع می توانید محصولاتی مانند توت فرنگی، فلفل زرد، نعناع و موز را ببینید که با نور LEDهای قرمز و آبی پرورش یافته اند.

 

 نور به صورت دوره ای برای شبیه سازی روز و شب، خاموش و روشن می شود. اما اینجا لازم نیست که هر دوره ۲۴ ساعت طول بکشد! و آن را طبق ریتم رشد گیاه برای دستیابی به حداکثر تولید تظیم می کنند. آب هم به صورت قطره ای به گیاهان داده می شود و باقی مانده آن هم پس از خروج از مزرعه برای آبیاری دوباره بازیافت می شود.



پلنت-لب یک مجتمع چهار طبقه ۱۳۰۰ مترمربعی برای تحیقات بر روی این طرح ساخته و به تولید محصل در آنها مشغول است. محققان این تیم می گویند که: استفاده از نور خورشید برای روند رشد گیاه هیچ ضرورتی ندارد. زیرا گیاه تنها به طول موج خاصی از نور نیاز دارد. حتی طول موج های اضافی نور خورشید ممکن است باعث لکه دار شدن، تغییر مزه و یا خرابی محصول گردد.

به نظر می رسد وقت آن رسیده که خودتان را برای خوراکی های آینده آماده کنید.

به نظر شما آیا این نوع محصولات کشاورزی از انزژی و ویتامین برخوردار است؟

.

.

.

 باید منتظر ماند و دید.

منبع:محمد شقاقي

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
تازه هاي led , ,
تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391
بازدید : 291
نویسنده : amir-jam

                                      

                   

لذت نوشيدن با ليوان led 

 

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
تازه هاي led , ,
تاریخ : دو شنبه 11 دی 1391
بازدید : 310
نویسنده : amir-jam

تازه هاي led به وسايل زير هم رسيد :

 

گوش پاك كن lde

 

موچين ليزري led 

 

ساعت christy led 

 

ساعت led متحرك 

 

ساعت مولكولي led 

 

ساعت puma led 

 

لامپ led ژله اي 

 

لامپ اضطراري قابل شارژ led 

لامپ مسافرتي led

 

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
اطلاعات رايگان , تازه هاي led , ,
تاریخ : دو شنبه 11 دی 1391
بازدید : 353
نویسنده : amir-jam

   

   

 

پنكه هاي تبليغاتي ال اي دي هوشمند، با قابليت تعويض نوشته متن ، هر متني كه دوست داريد بنويسيد 

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
اطلاعات رايگان , تازه هاي led , ,
تاریخ : یک شنبه 10 دی 1391
بازدید : 336
نویسنده : amir-jam

                                  

با تابلو های LED حتما آشنایی دارید ، تابلو هایی که بیشتر به عنوان تبلیغات از آنها استفاده می شود. در این مطلب برنامه ای جالب را به شما عزیزان معرفي ميكنيم  که گوشی موبایل را به تابلو ال ای دی تبدیل می کند.

Offscreen Banner نرم افزاری جالب برای تبدیل گوشی موبایل به تابلو LED می باشد. شما توسط این برنامه می توانید متن دلخواه خودتان را درون آن تایپ کرده و بر روی صفحه نمایش گوشی به نمایش بگذارید. این برنامه بر روی گوشی های سری ۶۰ ویرایش پنجم قابل نصب و استفاده است.

ادرس يكي از سايت هايي كه شما را ياري ميكند روي تصوير درج شده.


 

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
اطلاعات رايگان , تازه هاي led , ,
تاریخ : یک شنبه 10 دی 1391
بازدید : 321
نویسنده : amir-jam

                 

LEDمخفف کلمات Light emitting diode است معنی دیود ساطع کننده نور را می‌دهد. دیودهای ساطع کننده نور در واقع جزء خانواده دیودها هستند که دیودها نیز زیر گروه نیمه هادی‌ها به شمار می‌آیند. خاصیتی که LEDها را از سایر نیمه‌هادیها متمایز می‌کند این است که با گذر جریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور ازآنها ساطع می‌شود. کارشناسان معتقدند که گازهای گلخانه‌ای که مهمترین عامل تولید آنها، لامپ‌های معمولی یا همان لامپ‌های رشته‌ای است باعث بروز این معضل شده‌است.

به همین دلیل بسیاری از کشورها، برنامه چند ساله‌ای را برای جایگزینی مدل‌های دیگر لامپ به جای لامپهای رشته‌ای تدوین کرده‌اند تا شاید بتوانند در دراز مدت استفاده از لامپهای رشتهٔ و به تبع آن حرارت زمین را کاهش داده و کره زمین و ساکنانش را نجات دهند. به همین دلیل استفاده از لامپهای کم مصرف، فلورسنت و… مرسوم شد و برخی کشورها مردم را ملزم به استفاده از این لامپ‌ها کرده‌اند. البته ذکر این نکته لازم است که استفاده از لامپ‌های LED در تولید تلویزیون محدودیت‌هایی دارد که یکی ازآنها محدودیت استفاده از این تکنولوژی در سایزهای پایین است. اما به هر حال شرکت‌های تولیدی با درک خطر گرمای زمین، تلاش‌های بسیاری برای دفع این خطر کرده که یکی از این تلاش‌ها، کاهش استفاده از لامپ‌های رشته‌ای است. 

منبع:الكترو رياحي

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
اطلاعات رايگان , تازه هاي led , ,
تاریخ : شنبه 9 دی 1391
بازدید : 272
نویسنده : amir-jam

 

این محصول تلفیق صنعت نساجی و نورپردازی و جزو موارد لوکس است که در دکوراسیون داخلی مورد استقبال قرار گرفته است. 




در واقع یک طراح هلندی با تکنیکی جدید یعنی با استفاده از رشته های ال ای دی یا همان دیود تشعشع نور (light-emitting diode) و پشم فشرده محصولی جدید و منحصر به شکل فرش را بوجود آورده که مورد استقبال دوستداران محیط زیست قرار گرفته است.

با این تکنولوژی می توان فرش های خاص و متنوعی تولید کرد که با مخلوط رنگ و نور به روشن شدن محیط کمک می کند.
این محصول پس از فشرده شدن به صورت نوار برش می خورد. نوارها در عرض و رنگ های مختلف با چسب به صورت فرش در می آید. نامنظم بودن لبه فرش به زیبایی آن می افزاید. 

http://roozgozar.com


:: موضوعات مرتبط:
اطلاعات رايگان , تازه هاي led , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

به وبلاگ نورپردازان خوش امديد. انواع تابلو هاي تك رنگ،3رنگ،7رنگ، تلويزيون شهري، هداياي تبليغاتي . كسب درامد با تابلو led نورپردازان 09123840484*09010966077

بیشتر طالب خرید کدام سبک تابلو میباشید.؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 50090
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com